Geri git   NBATRKY.com > Üye Listesi

Barbosa#10 Barbosa#10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Rip City Uprise


Kısaca Ben :

Ziyaretci Mesajı

Listelenen Mesaj 1 ile 10 - Toplam : 312
  1. witnesses
    28.12.16
    witnesses
    Hocam ibaka jonas merkezli bisey dusunur musun
  2. kobe_#24
    06.04.16
    kobe_#24
    Cok genc evet ama kolejde vadettigi oyunu acan disari cikan oyuncu profilini nba'e yansitamadi bir turlu. Hornets'inde cok cabuk vazgecmesi tuz biber ekti ustune
  3. kobe_#24
    04.04.16
    kobe_#24
    Orlandoda atilim yapamamisti bi turlu ama izledigim maclarda hissetiriyor varligini. Chef'te istatistiklerin otesinde bir adam, goz testi yapmadan anlasilmiyor degeri cidden. Yazin 30md cok diyenler vardi bu adama ya. vonleh'e ne diyorsun?
  4. kobe_#24
    30.03.16
    kobe_#24
    Anladim abi sanirim 3 ay sonra itude endustri veya bogazicinde iktisat okuma durumum olacak onlari dusunuyorum. Senin Almanya nasil gidiyor? Bir de Harkless'i begenen tek ben degilim demi
  5. kobe_#24
    25.03.16
    kobe_#24
    Abi itunun ing egitimi hakkinda ne dusunuyorsun? Cok sukur guzel bi siralama geldi simdilik korursam ee disinda her bolume girebiliyorum sanirim itude. tam bakmadim siralamasina ee nin ama
  6. K.İ.N.G
    22.02.16
    K.İ.N.G
    vallahi ya çalışma şevkiyle yanıp tutuşuyoduk o zamanlar 8 sene oldu benim de hey gidi günler :d
  7. K.İ.N.G
    22.02.16
    K.İ.N.G
    döndük ya öyle bi canım çekti
    erasmustaymışsın sanırım gördüm bi kaç yazı biz de napalım uğraşıyoruz işte ya klasik türkiye hayatı yaşıyoruz öylesine
  8. K.İ.N.G
    21.02.16
    K.İ.N.G
    olm sen nerelerdesin ya sesin soluğun bi merhaban çıkmıyo be kardeşim
  9. kobe_#24
    18.02.16
    kobe_#24
    Roy demisken abi, gecen lise formasi emekli edilmis royun gordun mu bilmiyorum, kilo almis gibi geldi uzuldum nedense. Adam daha 32 olmadi bile saka gibi.
  10. kobe_#24
    17.02.16
    kobe_#24
    Abi gecen issizligime geldi, Lillard secimine acayip muhalefet olmussun zamaninda. Memnun musun suan

Hakkımda

  • Barbosa#10 Hakkında
    NBA Takımı
    Portland Trail Blazers
    Sevdiğiniz Oyuncu
    Leandro Barbosa,Brandon Roy,Damian Lillard,Khris Middleton,LaMarcus Aldridge,Tony Allen,John Wall
    Basketball Comments
    70
    Şampiyonluk Yüzüğü
    hanedan
    Takım Fan
    portland

İstatistik

Mesaj Adeti
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 1 saat önce
  • Draft Tarihi: 13.10.07
  • Tavsiye Puanı: 4

Arkadaşlarım

Arkadaşlar Listem 1 ile 10 - Toplam : 88

WEZ Format +3. Şuan Saat: 06:15.


NBATRKY - NBA ve Basketbol © 2007 - bilgi@nbatrky.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
" Forumlar gelip geçer, önemli olan dostluklardır "